انواع توري پنجره دو جداره

پنجره دو جداره آريو وين توليد كننده بهترين كيفيت از درب و پنجره دو جداره در طرح و مدل هاي دلخواه شما

انواع توري پنجره دو جداره

۴ بازديد

توري پنجره دو جداره وسيله اي بسيار ضروري براي منازل و ساختمان هاست و نبود آن باعث ورود حشرات مختلف به منزل مي شود. انواع مختلف آن كه بر حسب نياز و نوع پنجره و كاربرد هاي آن مي تواند مختلف باشد. در كل انواع مختلف اين توري ها كه به سادگي روي انواع پنجره دو جداره، پنجره هاي يو پي وي سي و آلومينيومي و … قابليت نصب را دارند به ۳ دسته تقسيم مي شوند:

۱-توري هاي پليسه يا آكاردئوني : همانطور كه از نامش مشخص است اين نوع توري به صورت آكاردئون مي باشد و با استفاده از نخهاي مخصوص كه تعادل توري آكاردئوني را حفظ مي كند درون يك قاب آلومينيومي قرار مي گيرد كه با حركت به يك سمت باز شده و با حركت به سمت ديگر بسته مي شود.

۲- توري هاي رولينگ : با استفاده از فنري كه داخل قاب تعبيه شده توري باز و بسته مي شود كه اين عمل با استفاده از نيروي فنر انجام ميشود؛ و مي توان آن را در دو حالت عمودي و افقي توليد كرد؛ به دليل وجود فنر و امكان خرابي آن عمر كمتري نسبت به توري هاي پليسه اي دارند .

۳-توري ثابت : از قديمي ترين نوع توري مي باشد كه پشت پنجره نصب شده و به دليل اينكه دسترسي به بيرون را مسدود مي كند كمتر مورد استقبال و استفاده قرار مي گيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.